Welke verzendmogelijkheden zijn er?

Uw pakjes en brievenbus pakjes worden standaard met MyParcel (Postnl) geleverd, 
Van beide wordt u een track and trace code toegestuurd bij het verzenden van het pakket.

Ophalen is natuurlijk ook mogelijk! Dit is alleen mogelijk op afspraak. In de bestelnotities kunt u aangeven dat u het bij ons wilt ophalen, waarop we dan een afspraak met u maken.

Ook is het natuurlijk mogelijk om onze producten in winkels te kopen, Benieuwd in welke steden wij verkopen!?

Neem een kijkje bij "verkoop punten"


Hoe worden de producten verpakt voor verzending?

Al onze producten worden verstuurd in pakketten of bubbeltjes enveloppen.

De producten worden in zakjes verpakt of bubbeltjes plastic.

Dit word in noodles gelegd zodat de producten zo min mogelijk kunnen schuiven of beschadigen en goed verzorgd bij u aankomen.

Noppenfolie en noodles worden zoveel mogelijk hergebruikt! ;-) 


Kan ik een gevonden insect of dier laten opzetten bij jullie?

Vlinders en kevers kunnen wij voor u prepareren en plaatsen in de gewenste lijst, sieraad of naar wens . Wilt u dat wij dit voor u doen kun u contact opnemen met ons via een contact formulier.


Retourbeleid.

Retourneren of ruilen kan binnen 14 dagen na ontvangst.
Op reparatie en uitverkoop is geen retour mogelijk!

Wilt u retourneren dan kunt u telefonisch of schriftelijk contact met ons op nemen en kenbaar maken wat u wilt ruilen.
Stuur altijd de factuur mee terug zodat we dit sneller kunnen behandelen.

Let wel, Het item moet via deze website besteld en betaald zijn.
Etsy bestellingen dient u via Etsy te retourneren.
Producten gekocht in conceptstores of markten leest u hiernaast. -->

Retour sturen op eigen kosten.

Hoelang duurt het voor ik mijn bestelling thuis heb?

Gemiddeld duurt dit 1 à 3 werkdagen.
Uitzonderingen +/- 1 week. Dit word aangegeven.


Als uw bestelling direct leverbaar is en u voor 17:00 uur besteld kunnen we uw pakket mits Postnl het niet te druk heeft de eerste volgende werkdag leveren.

We raden u aan om minimaal 1 week voor eventuele feestdagen uw bestelling te plaatsen. Wilt u een pakket binnen een bepaalde tijdsmarge in huis hebben, laat dit ons dan weten in de bestelnotities of neem na het bestellen contact met ons op zodat wij hier rekening mee kunnen houden.


Waar komen de dierlijke producten vandaan?

De vlinders komen uit vlindertuinen en kwekerijen voor vlindertuinen in Nederland / België, Alle dierlijke materialen die gebruikt worden in de producten komen van bovengenoemde plaats, zijn gevonden en gedoneerd of zijn aangespoeld op het strand. 

Geen enkel dier is gedood voor commerciële doeleinden.

 


Kan ik gekochte producten van conceptstores en markten ruilen via de website?

Gekochte producten in conceptstores dienen bij de Concept-store waar u het product gekocht heeft geruild te worden.

Met de bon van het desbetreffende winkel, de regels van de winkel gelden hier.

Heeft u producten bij ons op een markt gekocht en wilt u deze graag ruilen dan kunt u terecht bij ons via dit email adres: alotofrosie@gmail.com

Heeft u gepind zorg dan voor een betaalbewijs of een afschrift van uw bankgegevens.
Herkennen wij uw product niet of kunt u niet aantonen dat u dit product bij ons heeft gekocht kunnen wij u helaas niet helpen.

​U heeft bij ons één week de tijd om het product aan te melden om in aanmerking te komen voor een ruiling .

Producten terug sturen is voor eigen rekening en op eigen risico.

Is het product beschadigd door de verzending kunnen wij het artikel niet terug nemen.

Zorg voor een goede verpakking en track and tracé code.


Stond het antwoord op jouw vraag er niet bij?